Przygotujemy Cię do realizacji procesu nowoczesnego zarządzania i planowania strategiczne-go w instytucjach kultury. Ukształtujemy twoje umiejętności zarządzania projektem społeczno-kulturalnym wraz z optymalnym wykorzystaniem personelu i jego potencjału kreatywności. Proces ewaluacji stanie się dla Ciebie przyjemnością, a nie trudnym obowiązkiem. Zdobyte umiejętności pozwolą Ci na budowania strategii współpracy z publicznością (audiencje development), planowania działań w zakresie e-marketingu kulturalnego oraz tworzenia wizerunku i strategii promocji instytucji kultury z wykorzystaniem nowych mediów. Pomożemy Ci dobrze przygotować się do wystąpień publicznych i wskażemy praktyczne sposoby budowania pozytywnych relacji z mediami. Program studiów wzbogacony o diagnozę środowiska przemysłów kreatywnych oraz rozwijający umiejętności w zakresie kompetencji cyfrowych dla kultury i strategii współpracy art&business wyposaży Cię w wiedzę i umiejętności nowoczesnego managera kultury.
EFEKTY KSZTAŁCENIA:
– praktyczne przygotowanie do rozwijania i kreowania inicjatyw artystycznych, planowania
i pisania projektów wydarzeń kulturalnych oraz przygotowywania i realizacji przedsięwzięć kulturalnych
– zdobycie umiejętności pozyskiwania środków finansowych i realizacji projektów unijnych
– zdobycie dodatkowych kwalifikacji umożliwiających awans zawodowy i rozwój dalszej
kariery
– odkrycie nowych możliwości rozwoju dla samodzielnych animatorów kultury i artystów
– zdobycie specjalistycznej wiedzy z zakresu marketingu i zarządzania różnorodnymi instytucjami kultury
PROGRAM NAUCZANIA:
– podstawy i nowe trendy w zarządzaniu instytucjami kultury
– podstawy prawne funkcjonowania instytucji kultury i prawo pracy
– zarządzanie finansami instytucji kultury, biznesplan i umowy handlowe
– budowanie publiczności w praktyce
– warsztaty pisania projektów unijnych
– zarządzanie i ewaluacja projektów kulturalnych
– nowe formy edukacji kulturalnej
– współpraca finansowa i niefinansowa z biznesem
– kreatywność w kulturze i ochrona własności intelektualnej
– marketing i e-marketing w kulturze
– budowanie relacji z mediami i warsztaty wystąpień publicznych
Infolinia rekrutacyjna: +48 664 455 397 Zadzwoń teraz!
Wymagania stawiane kandydatom na studia podyplomowe
Podstawowym kryterium przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych (I - go lub II-go stopnia).
Zapisać się można już teraz. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.