Opis specjalności
Studia w ramach specjalności Zarządzanie Marketingowe pozwalają na zdobycie wiedzy na temat procedur i narzędzi menedżerskich wykorzystywanych w zarządzaniu działami marketingu przedsiębiorstw i instytucji finansowych. Podczas tych studiów zdobędziesz umiejętność gromadzenia oraz analizy informacji rynkowych, podejmowania decyzji o charakterze strategicznym i operacyjnym. Zostaniesz wyposażony w nowoczesną wiedzę oraz praktyczne umiejętności konieczne w zarządzaniu organizacją.
W trakcie studiów w Jańskim otrzymasz program nauczania sprofilowany na przedsiębiorstwo i zarządzanie. Jako profesjonalista kończący tę specjalność w Jańskim będziesz wiedział jak skorelować strategie i podstawy prowadzenia biznesu z praktycznymi systemami, metodami i instrumentami zarządzania oraz połączyć podejście jakościowe i ilościowe w zarządzaniu.
Nabyte umiejętności
-
kompetentnego formułowania opinii na temat problemów zarządzania, ekonomii
-
optymalizacji i podejmowania szybkich i trafnych decyzji
-
planowania strategii rozwoju i działania przedsiębiorstwa
-
prognozowania, zarządzania produkcją i finansami
-
analizy rynku i badań marketingowych
-
controllingu przedsiębiorstwa
-
ubezpieczeń i ryzyka w działalności gospodarczej
-
internacjonalizacji przedsiębiorstwa
-
technik twórczego myślenia
-
zachowań podmiotów gospodarczych na rynku
-
społecznej odpowiedzialności biznesu
-
kształtowania strategii i biznesplanów
-
zakładania działalności gospodarczej
-
zarządzania ryzykiem biznesowym i sytuacjami kryzysowymi,
-
technologii zarządzania, w tym wykorzystywania systemów informatycznych
-
budowania postaw i zaangażowania
-
przywództwa
-
budowania ustrojów, struktury organizacyjnej i prowadzenia restrukturyzacji
Praca po studiach
-
w firmach otoczenia medialnego, w działach marketingu, akcji promocyjnych
-
w agencji reklamowej jako copywriter, mediaplaner, czy doradca klienta
-
w firmie handlowej, usługowej i produkcyjnej jako specjalista ds. marketingu, specjalista ds. dystrybucji, specjalista ds. sprzedaży, specjalista ds. kontaktów z klientami
-
w organizacjach samorządowych, w działach sfery administracji państwowej i samorządowej w firmach handlowych jako przedstawiciel handlowy reprezentujący firmę
-
w kontaktach z klientami, menedżer strategiczny, doradca menedżera, analityk ds. handlu i usług w przedsiębiorstwie
-
w firmach analizujących rynek i ryzyka
-
w przedsiębiorstwach zarządzania i rozwoju strategicznego
-
w bankach i innych instytucjach finansowych
-
potencjalny zarządzający przedsiębiorstwem małym, średnim i korporacją jako całością (top management)
-
menedżer na wyższym i średnim szczeblu zarządzania wybraną dziedziną przedsiębiorstwa
-
specjalista ds. promocji i reklamy
Program studiów
Przedmioty kształcenia humanistycznego
-
Personalizm chrześcijański
-
Aksjologia
-
Wyzwania społeczne
-
Mediacje i negocjacje
-
Kreowanie rzeczywistości
Przedmioty kształcenia ogólnego
-
Język obcy
-
Metodyka badań i prac naukowych
-
Technologie informacyjne
-
Ochrona własności intelektualnej
-
Normalizacja i certyfikacja
-
Wychowanie fizyczne
Przedmioty kształcenia podstawowego
-
Matematyka
-
Statystyka opisowa
-
Mikroekonomia
-
Wybrane zagadnienia makroekonomii
-
Podstawy zarządzania
-
Nauka o organizacji
-
Finanse
-
Podstawy prawa
Przedmioty kształcenia kierunkowego
-
Zachowania organizacyjne
-
Zarządzanie projektami
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim
-
Zarządzanie jakością
-
Informatyka w zarządzaniu
-
Podstawy marketingu
-
Badania marketingowe
-
Rachunkowość finansowa
-
Finanse przedsiębiorstwa
-
Procesy informacyjne w zarządzaniu
-
Zarządzanie ekologiczne
Przedmioty kształcenia specjalnościowego
-
Psychologia marketingu
-
Zarządzanie produktem i ceną
-
Dystrybucja i logistyka
-
Polityka promocji
-
Strategie marketingowe
-
Zarządzanie marketingowe
-
Marketing międzynarodowy
-
Marketing w handlu i usługach
-
Public relations
-
Fundusze europejskie
-
Komunikacja interpersonalna
-
Podejmowanie decyzji menedżerskich
-
Kreowanie rzeczywistości - warsztaty specjalnosciowe
-
Edukacja poprzez projekty
-
Seminarium dyplomowe
-
Praktyka zawodowa
Uwaga: Uczelnia zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu kształcenia i planu studiów.
Pozostałe specjalności na kierunku Zarządzanie